News and Events

There are no translations available.

Iunie 2005 – de la debut, directia de business a fost aceea de a produce mobilier commercial din metal la comanda ;

Iulie 2007 – o noua strategie de business focusata pe piata de trade marketing. Publicitatea la locul de vanzare implica o mai buna prenzentare a produselor cu vanzare rapida. Solutia – standurile de prezentare.

Octombrie 2007
– prima prezenta la un targ expozitional CAMEX – Bacau;

Aprilie  2008
– pentru prima data standurile produse de Standline ajung si pe piata externa prin intermediul filialelor locale a multinationalelor;

Septembrie 2008
– investitia importanta in tehnologia de vopsire aduce imbunatatiri la calitatea si durata de executie a standurilor;

Martie 2009
– sunt demarate primele proiecte de standuri tip display din materiale usoare: carton si/sau PVC;

Iunie 2010 demararea oficiala a unui proiect de investitii de cca. 200.000 euro pentru cresterea competitivitatii. Durata proiectului este de 12 luni si are in vedere achizitia unor utilaje noi ce vor permite atat cresterea calitatii produselor executate cat si cresterea productivitatii muncii;

Who's Online

We have 54 guests online
Marketingul in-store sau cum se poate castiga batalia de la raft
There are no translations available.

“70% din deciziile de cumparare se iau la raft, totusi, cei mai multi agenti de marketing orienteaza bugetele spre mediile traditionale de promovare, iar in magazin abandoneaza clientul. Specialistii din domeniu au vorbit despre o posibila solutie pentru a castiga batalia de la raft: marketingul in-store.
O mare oportunitate pentru retaileri este sa creeze un spatiu senzorial pentru clientii sai, pentru ca oamenii sunt determinati de emotii”, a spus Mona Opran, managing director Saatchi&Saatchi, intr-o conferinta organizata la Bucuresti de Evensys.

Nu trebuie sa pui accentul in marketing pe produs, ci pe experienta pe care o creeaza acel produs. Daca spui ca produsul tau e bun, va veni maine altcineva si va spune ca al lui e si mai bun, daca spui ca are calciu, altcineva va spune ca are si mai mult calciu. Produsele bune fara brand nu rezista, pentru ca produsul se face in fabrica, dar clientul cumpara brandul…
Brandul aduce o valoare suplimentara oricarui business si in conditiile in care piata se aglomereaza de puncte de vanzare, in care cumparatorii au mult mai multe oferte din care sa aleaga, vom ajunge sa avem o batalie a retailerilor pentru fiecare cumparator, crede Mona Opran, managing director Saatchi&Saatchi.

"Imi este foarte greu sa cred ca aceasta batalie se va duce doar la nivel de pret si proximitate si atunci ajungem inevitabil la propunerea pe care o face fiecare retailer cumparatorilor, la modul in care se va diferentia in fata acestora, la brand", a adaugat Mona Opran.

Odata ajunsi la raft, cumparatorii aleg in mod natural fara a acorda atentie brandului. In aceasta situatie marketingul din interiorul magazinului si comunicarea cu clientul devin esentiale.

"Spre exemplu, intr-un supermarket ai 30.000 de produse, in conditiile in care ai la dispozitie 21 de minute sa faci cumparaturi si achizitionezi 18 produse, luand in calcul si timpul necesar intrarii si iesirii din magazin, ai 2,5 secunde la dispozitie pentru a alege un produs", a mai spus Thys.

Pe de alta parte Tzafir Granat (Muller) spune: “Cumparatorul roman nu e loial, el vrea iaurt, nu un brand anume, asa ca este foarte importanta prezentarea si vizibilitatea la raft”
Clientul se castiga printr-o comunicare buna.Trebuie sa recuperam consumatorul intorcandu-ne in magazine, prin sampling, promovare la raft si asa mai departe…

    “ In conditiile actuale nu mai poti fi un 'one night brand' ci trebuie sa ai o relatie de durata cu clientul”(Alain Thys, Future Lab).
Nu trebuie doar sa faci consumatorii sa-ti aleaga produsul, ci sa ii faci si fideli, sa te prefere, sa te cumpere si apoi sa te recomande, a mai spus Thys…

Marketing-ul in magazine nu este o noutate, exista acum 20 de ani, s-a pierdut in timp si acum trebuie sa-l recuperam, a conchis Thys.

http://www.dailybusiness.ro, Cristina Mihai - 07 nov. 2008