Noutati si Evenimente

Iunie 2005 – de la debut, directia de business a fost aceea de a produce mobilier commercial din metal la comanda ;

Iulie 2007 – o noua strategie de business focusata pe piata de trade marketing. Publicitatea la locul de vanzare implica o mai buna prenzentare a produselor cu vanzare rapida. Solutia – standurile de prezentare.

Octombrie 2007
– prima prezenta la un targ expozitional CAMEX – Bacau;

Aprilie  2008
– pentru prima data standurile produse de Standline ajung si pe piata externa prin intermediul filialelor locale a multinationalelor;

Septembrie 2008
– investitia importanta in tehnologia de vopsire aduce imbunatatiri la calitatea si durata de executie a standurilor;

Martie 2009
– sunt demarate primele proiecte de standuri tip display din materiale usoare: carton si/sau PVC;

Iunie 2010 demararea oficiala a unui proiect de investitii de cca. 200.000 euro pentru cresterea competitivitatii. Durata proiectului este de 12 luni si are in vedere achizitia unor utilaje noi ce vor permite atat cresterea calitatii produselor executate cat si cresterea productivitatii muncii;

Who's Online

Avem 10 vizitatori online
Fuga produselor din rafturi PDF Imprimare Email
Scris de Standline SRL   
Joi, 28 Mai 2009 16:51
Prin multitudinea de branduri si produse pentru consumatori, luarea deciziei finale de achizitionare devine pe zi ce trece mai dificila. Pentru companii, devine din ce in ce mai greu sa-si „strige” numele mai tare si mai raspicat decat o fac ceilalti producatori din piata. Mai mult, unii aleg tonurile joase, doar ca sa-i determine pe consumatori sa "ciuleasca" urechea.

Strategiile campaniilor de comunicare devin complexe si incep sa apeleze la metode de promovare care inainte nu erau folosite deloc sau doar intr-o mica masura.

Intr-un asa context, scoaterea produselor din raft si dispunerea lor in standuri personalizate devine o tendinta in strategiile de promovare.

Produsele din galantare sunt amenajate intotdeauna dupa un algoritm simplu: produsele din aceeasi categorie se afla in acelasi raft, o strategie care nu e intotdeauna castigatoare. De exemplu, un producator de aparate electrocasnice precum Moulinex, poate pune la dispozitia clientilor produse dedicate bucatariilor: de la cafetiere, mixere si roboti de bucatarie pana la cuptoare cu microunde si masini de facut paine. In magazinele care distribuie astfel de produse, cuptorul cu microunde al unui producator se va afla printre alte cuptoare de microunde ale celorlati producatori, alias concurenta, cafetierele se afla in raftul cafetierelor si asa mai departe.

In acest context, pentru un director de marketing, o buna strategie ar fi aceea de a scoate produsele companiei din raft si de a le pozitiona in magazin pe un stand special si personalizat. In acest fel, nu iti asiguri doar vizibilitatea exclusiva a produselor, dar in plus clientii pot vedea in intregime una dintre gamele propuse de brandul pe care il promovezi.

Dupa ce anul trecut Nord Vision a realizat pentru brandul Moulinex, gama Principio, un stand de promovare atipic si atragator pentru vizitatorii magazinului, iar vanzarile produselor au fost simtitoare, strategiile de promovare din acest an pentru client au inclus aceasta metoda de promovare in lista prioritatilor. Nord Vision se ocupa de propunerile de design si de productia unor  noi standuri de promovare.

Exista si alte categorii de produse care se “lupta” pentru suprematie in rafturile magazinelor. In multe cazuri, in  frigiderele inscriptionate de compania Coca Cola produsele concurente sunt si ele prezente. Tocmai pentru a scapa de acest “blestem” al inghesuielii, Red Bull a preferat sa construiasca propria lada frigorifica, redimensionand doza de Red Bull si inscriptionand-o corespunzator. Pozitionarea in magazine a noilor lazi frigorifice Red Bull a fost un success garantat cu atat mai mult cu cat dozele uriase personalizate se aflau in vecinatatea casieriilor din magazine.

Oricat de mult va incerca publicitatea conventionala sa atraga atentia asupra unui produs, in magazine, la raft, aglomerarea de produse face decizia cumparatorului din ce in ce mai dificila. Demersuri si strategii menite sa scoata produsele din raft pentru a fi dispuse pe un stand personalizat pot fi de folos unei companii cu atat mai mult cu cat scopul este ca produsul tau sa ramana pe piata.
6 August 2007 - Dana PETRISOR (Corespondent MarkMedia)
Ultima actualizare ( Joi, 28 Mai 2009 17:03 )