Noutati si Evenimente

Iunie 2005 – de la debut, directia de business a fost aceea de a produce mobilier commercial din metal la comanda ;

Iulie 2007 – o noua strategie de business focusata pe piata de trade marketing. Publicitatea la locul de vanzare implica o mai buna prenzentare a produselor cu vanzare rapida. Solutia – standurile de prezentare.

Octombrie 2007
– prima prezenta la un targ expozitional CAMEX – Bacau;

Aprilie  2008
– pentru prima data standurile produse de Standline ajung si pe piata externa prin intermediul filialelor locale a multinationalelor;

Septembrie 2008
– investitia importanta in tehnologia de vopsire aduce imbunatatiri la calitatea si durata de executie a standurilor;

Martie 2009
– sunt demarate primele proiecte de standuri tip display din materiale usoare: carton si/sau PVC;

Iunie 2010 demararea oficiala a unui proiect de investitii de cca. 200.000 euro pentru cresterea competitivitatii. Durata proiectului este de 12 luni si are in vedere achizitia unor utilaje noi ce vor permite atat cresterea calitatii produselor executate cat si cresterea productivitatii muncii;

Who's Online

Avem 9 vizitatori online
Trade marketingul – ruda saraca a marketingului ? PDF Imprimare Email
Scris de Standline SRL   
Joi, 28 Mai 2009 16:58
Numeroase companii au departamente sau oameni de trade marketing. Uneori ei sunt vazuti ca ruda saraca a marketingului sau ca privilegiatii si imbuibatii vanzarilor. Si totusi munca lor este vitala. Pentru ca ei se concentreaza asupra cum arata brandul tau in magazine.
P&G a folosit sintagma “first moment of truth”. Si asta si este – de cele mai multe ori consumatorul se loveste de brandul tau in magazine si nu la TV. Iar comunicarea din magazine trebuie sa fie la fel de buna ca si la TV si in plus sa fie “in line” cu universul brandului tau.

Pentru a avea succes in magazine, brandul trebuie sa aibe parte de vizibilitate, comunicare la raft si promotii. De aceea este absolut critic sa creezi niste POSM-uri care sa indeplineasca numeroase conditii – in primul rand sa comunice brandul exact ca si campania ta ATL – fie ca este inalbire, sanatate curata, distractie sau leadership autoritar.

Trantirea unei poze capturate din reclama TV nu este destul – poate doar daca acea poza este Beckham, Madonna sau Mutu. Intregul stand trebuie sa sugereze daca brandul este premium, super premium, sau mainstream, dar totusi aspirational. Trebuie sa iti sara in ochi prin inovatie.

Trebuie sa fie gandit pentru tipul de magazine in care il vrei – in magazinul de la colt de strada sau in marile retele de supermarketuri si hypermarketuri – in general cei de la marile retele nu prea le convin display-uri non-standard, dar daca brandul tau este cat de cat important, iar creatia ta deosebita – potrivindu-se perfect cu clima si ambientul, poti sa ai sansa sa-ti intre.

Trebuie sa fie cat mai prietenos – nu vrei sa faci o expozitie de arta cu standul tau, toata lumea sa cada pe spate si eventual sa se pozeze cu telefonul mobil si sa nu-ti atinga brandul. Si nu in ultimul rand sa indeplineasca rolul de raft – sa ai destul loc pentru produsele tale.

Crearea acestor vehicule de expunere este la fel de importanta si complexa ca si crearea unei reclame TV – iti trebuie profesionisti – in primul rand art designeri talentati, dar in echipa trebuie sa ai si oameni care au si simtul pietii, stiind ce se poate face si ce nu la nivel de univers comercial romanesc. Iti trebuie si oameni care sa-ti inteleaga filozofia de brand, pozitionare si obiective.

Alegerea unei agentii de trade marketing care sa-ti creeze universul de brand in magazine este la fel de grea si de complexa ca si agentia de brand care sa-ti creeze comunicarea. Nu evita sa cauti o agentie specializata de trade marketing. Am lucrat cu agentii de publicitate care au avut niste creatii exceptionale de POSM-uri si unele care nu pricepeau nimic din trade marketing si creatiile erau poate frumoase, dar ineficiente.

Un singur lucru este insa important – nu neglija in-store-ul si trade marketing-ul. De foarte multe ori este elementul care iti aduce succesul.

http://www.strategic.ro
25.03.2009    Cezar Dumitru
Ultima actualizare ( Joi, 28 Mai 2009 17:03 )