Noutati si Evenimente

Iunie 2005 – de la debut, directia de business a fost aceea de a produce mobilier commercial din metal la comanda ;

Iulie 2007 – o noua strategie de business focusata pe piata de trade marketing. Publicitatea la locul de vanzare implica o mai buna prenzentare a produselor cu vanzare rapida. Solutia – standurile de prezentare.

Octombrie 2007
– prima prezenta la un targ expozitional CAMEX – Bacau;

Aprilie  2008
– pentru prima data standurile produse de Standline ajung si pe piata externa prin intermediul filialelor locale a multinationalelor;

Septembrie 2008
– investitia importanta in tehnologia de vopsire aduce imbunatatiri la calitatea si durata de executie a standurilor;

Martie 2009
– sunt demarate primele proiecte de standuri tip display din materiale usoare: carton si/sau PVC;

Iunie 2010 demararea oficiala a unui proiect de investitii de cca. 200.000 euro pentru cresterea competitivitatii. Durata proiectului este de 12 luni si are in vedere achizitia unor utilaje noi ce vor permite atat cresterea calitatii produselor executate cat si cresterea productivitatii muncii;

Who's Online

Avem 40 vizitatori online
Top 10 sfaturi de urmat in perioada de criza PDF Imprimare Email
Scris de Standline SRL   
Joi, 28 Mai 2009 16:55
Potrivit specialistilor, criza economica nu este momentul potrivit ca marketerii sa se dea batuti sau sa se ascunda si sa astepte ca economia sa-si reia cursul firesc. Acestia sustin ca acum este momentul oportun sa-si puna simtul creativ in practica si sa intoarca actualul climat economic in favoarea lor. Sfatul expertilor este sa adopte idei de marketing dinamice si neconventionale care sa sprijine afacerea sa depaseasca criza…
Bart Cleveland, director creativ si partener in cadrul companiei McKee Wallwork Cleveland, ofera, pe adage.com, un top al sfaturilor bune de urmat in perioade de criza:

1. Sunt timpuri grele. Si? Cert este ca la fiecare intorsatura economica industria de marketing este prima afectata. Insa daca activati in domeniu de aproximativ un deceniu, inseamna ca ati trecut si prin perioade mai dificile. S-a mai intamplat si o sa se mai intample. Abordarea este esentiala pentru a trece de perioada sumbra in care se regaseste economia la momentul actual.  

2. Din orice situatie mai putin favorabila se poate ivi si o oportunitate. La momentul actual sunt multi angajati care-si pierd locul de munca si totusi nu-si pierd optimismul. Multi dintre ei afirma ca „A fost cel mai bun lucru care mi se putea intampla”. De ce? Simplu. Pierderea unui loc de munca determina reevaluarea pozitiei pe care o doresc in viitor. Este momentul potrivit pentru a incerca ceva diferit sau pentru a gasi un post care i se potriveste mai bine angajatului. Acelasi lucru poate fi afirmat si despre afaceri. Compania poate fi reevaluata si transformata intr-o afacere mai prospera, mai promovata si mai competitiva.  

3. Nu uitati de distractie. Chiar daca va confruntati cu o perioada dificila, intotdeauna trebuie sa va amintiti sa priviti in perspectiva. Irositi atat timp cat si energie daca stati sa va ganditi la ce-i mai rau. Ocupati-va timpul cu ceva care va face placere.

4. Fiti optimist. Recunoasteti persoanele care se plimba cu un mic nor negru deasupra capului? Aparent, ghinionul ii urmareste la fiecare pas. Eu sunt de parere ca aceste persoane atrag ghinionul asupra lor. Daca aveti o gandire pesimista si va ganditi ca ceea ce-i mai rau vi se va intampla voua, cu siguranta asa va fi. De asemenea, varianta viceversa este la fel de adevarata. Eu cred cu tarie ca pentru a castiga trebuie sa crezi ca esti un invingator.

5. Daca voi treceti peste situatie, asa vor face si clientii dvs. Vremurile grele ofera agentiei o mare oportunitate de a fi o achizitie si mai dorita de clienti. Ar trebui sa stiti care sunt provocarile clientului in actualul climat economic si sa puteti oferi solutii eficiente pentru a minimaliza efectele negative ale provocarilor create de economia actuala.

6. Nu amanati. Am vazut prea multe companii care incearca sa treaca peste furtuna fara a face vreo modificare. Nu-mi amintesc pe nimeni care sa fi supravietuit.

7. Perfectionati-va in domeniul in care activati. Capacitatile unei agentii trebuie sa avanseze in mod continuu. Doar pentru ca timpurile sunt negre nu inseamna ca ar trebui sa lasati cresterea capacitatii de-o parte.  Pe timpul unei economii cu dificultati, aceste investitii pot fi gasite la niste preturi infime.

8. Provocati-va angajatii. Asa cum agentia dvs. ar trebui sa depuna un efort suplimentar pentru a ajuta clientii pe durata unei perioade provocatoare, asa si angajatii dvs. ar trebui sa depuna un efort suplimentar pentru companie. Sa nu fiti surprins cand vor lua provocarea ca si cum ar fi proprietarii companiei. Pe parcurs, veti realiza ca acestia vor contribui semnificativ la redresarea activitatii companiei.

9. Relaxati-va. Daca ati practicat candva un sport, veti sti ca momentul cel mai bun pentru a duce la bun sfarsit o activitate este cand sunteti relaxat. Daca nu lucrati relaxat nu puteti da randament maxim. Stresul, de obicei, duce la infrangere. Intrati in joc si nu va uitati la scor.

10. Priviti in orizont. Unde va ajunge industria noastra dupa recesiune? Vom fi mai puternici sau mai slabi? Se vor potrivi abilitatile agentiei cu nevoile clientilor? Descoperiti raspunsurile la aceste intrebari si veti sti unde trebuie sa fie agentia dvs. cand economia va iesi din impas.   
www.financiarul.com
Ultima actualizare ( Joi, 28 Mai 2009 17:03 )