Noutati si Evenimente

Iunie 2005 – de la debut, directia de business a fost aceea de a produce mobilier commercial din metal la comanda ;

Iulie 2007 – o noua strategie de business focusata pe piata de trade marketing. Publicitatea la locul de vanzare implica o mai buna prenzentare a produselor cu vanzare rapida. Solutia – standurile de prezentare.

Octombrie 2007
– prima prezenta la un targ expozitional CAMEX – Bacau;

Aprilie  2008
– pentru prima data standurile produse de Standline ajung si pe piata externa prin intermediul filialelor locale a multinationalelor;

Septembrie 2008
– investitia importanta in tehnologia de vopsire aduce imbunatatiri la calitatea si durata de executie a standurilor;

Martie 2009
– sunt demarate primele proiecte de standuri tip display din materiale usoare: carton si/sau PVC;

Iunie 2010 demararea oficiala a unui proiect de investitii de cca. 200.000 euro pentru cresterea competitivitatii. Durata proiectului este de 12 luni si are in vedere achizitia unor utilaje noi ce vor permite atat cresterea calitatii produselor executate cat si cresterea productivitatii muncii;

Who's Online

Avem 38 vizitatori online
Un nou instrument de promovare a produselor: 'trade marketing'
Folosirea de catre o companie a ceea ce se numeste „trade marketing“ sau mai pe romaneste, „publicitate la punctul de vanzare“, ar putea fi de acum inainte elementul cheie privind succesul unui produs pe piata. Agentia 141 Romania, parte a grupului Ogilvy, a anuntat crearea in premiera pe piata publicitatii din Romania a unei echipe de trade marketing, introducand astfel si la noi o meserie ce pare ca va revolutiona pe plan autohton modalitatea de promovare a produselor. „Multe companii baga milioane de dolari in campanii de publicitate, dar nu obtin rezultatele scontate. Explicatia sta in faptul ca 70% din deciziile de cumparare a produselor sunt luate de cumparatori chiar in magazin.

Degeaba un produs este promovat foarte bine la televizor, de exemplu, daca el in magazin nu este bine pozitionat pe raft si cumparatorul nu il vede sau vanzatorul habar nu are sa ofere detalii despre el“, a explicat Cristian Iosub, Deputy Managing Director la 141. „Comunicarea la punctul de vanzare“ este o noua abordare a publicitatii si nu trebuie inteleasa doar ca un simplu „sampling“. In Occident este folosita din ce in ce mai mult in detrimentul publicitatii asa - zise traditionale si inghite o mare parte a bugetului de publicitate al unei companii, mai spune Iosub. Acest canal de publicitate poate fi folosit concomitent cu cele obisnuite sau poate fi o forma substitutiva de promovare a produsului.

Potrivit specialistilor in publicitate, noul concept este acel instrument performant de publicitate care ajuta o companie sa inregistreze vanzari mai mari si face ca un brand sa fie cunoscut. „Magazinul, implicand patronul si vanzatorii, reprezinta o entitate al carei rol este de fapt mult mai important. Pana in prezent acest lucru nu a fost sesizat. De aceea, companiile de publicitate vor trebui sa isi schimbe modul de abordare. Orice magazin vrea sa aiba profit cat mai mare. Pentru aceasta el trebuie sa vanda cat mai mult. O reclama nu este o garantie a vanzarilor, dar patronul magazinului trebuie sa inteleaga de ce merita sa puna acel produs pe raft si mai ales sa il scoata in fata“, a mai spus Cristofor Iosub. Doru Rusanescu, a fost ales primul Trade Marketing Manager 141 din Romania, dupa ce timp de patru ani a ocupat la Coca-Cola HBC Romania functia de Group Product Coordinator si ulterior cea de Horeca Manager…

Cristina Nedelcu, 16 Noiembrie 2005
Averea -  http://www.wall-street.ro